Pon-Pt : 10:00 - 20:00
Pon-Pt : 10:00 - 20:00

Bóle kręgosłupa

Leczenie bólu kręgosłupa w Centrum Medycznym ClinicAnn

Ból kręgosłupa to jedna z najczęstszych dolegliwości, z którą zgłaszają się Państwo do naszych specjalistów.
Kręgosłup jest złożoną konstrukcją, składającą się z różnych nerwów, kości, stawów, ścięgien, więzadeł i mięśni, które splecione razem tworzą niezwykle mocną strukturę pełniącą rolę podporową. Kręgosłup jest podzielony na pięć odcinków: szyjny, piersiowy, lędźwiowy, krzyżowy oraz kość ogonowa. Funkcja podporowa i związane z nią duże obciążenia dla kręgosłupa sprawiają, że jest on narażony na zwyrodnienia i liczne urazy. Wiele skomplikowanych struktur kręgosłupa może powodować ból w okolicach szyi, pleców a także promieniować do kończyn dolnych lub górnych.
Dla każdej osoby zmagającej się na co dzień z problemami z kręgosłupem, zrozumienie jego budowy i funkcji jest niezbędne do rozpoczęcia prawidłowej diagnostyki oraz terapii.
W Centrum Medycznym ClinicAnn Nasi doświadczeni i wykwalifikowani Specjaliści łączą klasyczne metody z tymi nowoczesnymi i małoinwazyjnymi aby jak najlepiej pomóc pacjentom.
W skład Naszego Zespołu wchodzą Ortopedzi, Neurolodzy, Anestezjolodzy specjalizujący się w leczeniu bólu oraz Fizjoterapeuci.
Ból kręgosłupa - opis 1
Ból kręgosłupa - opis 2

2 thoughts on “Bóle kręgosłupa”

1. helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately your post on AOL I need an expert in this space to unravel my problem May be that is you Taking a look forward to see you